Follow ICT
شعار الموقع الاساسى
جايزة 160
جايزة 160

عرض اتصالات في رمضان.. هدايا على المكالمات والإنترنت والسوشيال والاستريمينج

تعيش شركات الاتصالات في مصر حالة من المنافسة على تقديم الهدايا والعروض خلال شهر رمضان، وتسعى إلى تقديم باقة من أفضل العروض والخصومات والتخفيضات على كل خدماتها، بما فيها الهاتف المحمول والموبايل إنترنت والإنترنت الأرضي.

من العروض المميزة التي تقدمها شركة اتصالات مصر لعملائها، خلال شهر رمضان هذا العام، عرض منيو، الذي يمكن الاستمتاع به من خلال الاتصال بالكود (*011#) أو من خلال تطبيق ماي اتصالات.

وبحسب اتصالات: “كل ما تشحن أقوى كارت بالقيمة المطلوبة، اطلب الكود (*011#) أو من خلال تطبيق ماي اتصالات، واختار عرض منيو أقوى فرصة للاستمتاع بهدايا كتير مبتخلصش، وكله على مزاجك، من هدية أقوى ميكس أو أقوى سوشيال أو أقوى مكالمات أو أقوى ستريمينج أو أقوى نت.”

إزاي تستمتع بالعرض ده؟

اتصل بالكود (*011#) عشان تختار العرض، واشحن بالقيمة المطلوبة، واختار عرض أقوى فرصة، لتستمتع أولا بالهدية الأساسية (أقوى ميكس)، ثم اختر هدايا أخرى من أقوى ميكس أو أقوى سوشيال أو أقوى مكالمات أو أقوى ستريمينج أو أقوى نت مجانا.

بعد الشحن، لو اخترت هديتك من خلال تطبيق ماي اتصالات، هيبقي عندك فرصة تختار من هدية منيو أقوى فرصة بلس أو هدية سوبر ساعات سوشيال.

الهدية الأساسية المجانية: بعد اختيار عرض أقوى فرصة، هتستمتع بأول هدية، وهي أقوى ميكس. اطلب الكود (*011*2022#)، واختر الهدايا المجانية الإضافية.

بعد الشحن، لو اخترت هديتك من خلال تطبيق ماي اتصالات، هيبقي عندك فرصة تختار من هدية منيو أقوى فرصة بلس أو هدية سوبر ساعات سوشيال.